Inställd träning 14/9
Hej hej! Nu på söndag den 14/9 är träningen tyvärr inställd då Örebrocupen i Handboll spelas i alla hallar här i Örebro. Vi får ladda och så kör vi igen den 21/9 ! Ha en fin dag! /Julia ÖSK Ungdom
H-P 7 (Födda 2019)
8 sep 2025
0kommentarer
Inställd träning 14/9
Hej hej! Nu på söndag den 14/9 är träningen tyvärr inställd då Örebrocupen i Handboll spelas i alla hallar här i Örebro. Vi får ladda och så kör vi igen den 21/9 ! Ha en fin dag! /Julia ÖSK Ungdom
I-P2019 (Navet)
8 sep 2025
0kommentarer
Helg i klubbhuset
Helgen den 10-12 oktober kommer vi att ha aktiviteter på klubbhuset hela helgen. Det kommer att erbjudas övernattning, träningar och match/matcher. Vi kommer att ha olika aktiviteter, matlagning och såklart det obligatoriska tv-spels tunering av något slag. En intresseanmälan för den helgen kommer att komma ut. Även om man kan delar av helgen så fyll i att man kommer då när det närmar sig kommer det komma en ny kallelse mer fördelat över helgen. Ledarna
F-P2013 Vit
7 sep 2025
0kommentarer
Innebandyträning 13 sept utgår
Kommande lördag den 13 sept har vi ingen träning då hallen är bokad för örebrocupen i handboll. Vi ses igen den 20 sept.
I-F/P 2017 (Tybblel.)
7 sep 2025
0kommentarer
Veckan som kommer, match x 3
Hej alla, Vi har en tuff vecka framför oss med tre matcher. En match i grupp 6 på tisdag och två tuffa matcher i grupp 5 till helgen. Mot serieettan och serietvåan.. Kallelse till tisdagens match har redan gått ut och vi har stängt den, men vi kommer också att skicka ut en sk ”intresseanmälan” till helgens matcher och önskar snabbt svar så vi kan fördela spelare över alla tre matcher på ett smart sätt. Ingen match kommer att vara enkel men helgens matcher är i den svårare nivån och då behöver vi också styra vissa spelare dit. Det är förstås inte optimalt att spela tre matcher på en vecka och känner ni, era barn, er tveksamma till att delta på alla tre så är det bättre att ni lägger en kommentar i era svar så sätter vi samman lagen därefter så gott det går och bestämmer var och vilken dag behovet är störst. Tänk dock på det vi sagt tidigare, många gånger är det bra för laget om ni ändå ställer upp/tackar ja fast ber om mer vila/byten än helt tackar nej. Vi gör detta är för att få en överblick över hur många spelare vi har tillgängliga, positioner, möjlighet att få till jämna matcher, skadeläge mm. Vi kommer att meddela lagen till helgens matcher senast på torsdag. Om ni undrar hur det har kunnat bli såhär så beror det på flera saker, vi är anmälda med två lag i serien för att alla spelare skulle erbjudas matcher på olika nivåer, men detta i kombination med att vi har tappat en del spelare, att vi har fortsatt många skadade och har även en del sjuka har detta blivit en stor utmaning. Hade vi vetat om detta i förväg (vilket vi förstås inte gjorde) så hade vi kunnat avanmäla ett lag i serien men det hade vi i så fall behövt göra innan sommaren.
F-P2012 Vit
7 sep 2025
8kommentarer
Visa fler nyheter