• Nu har matcherna dragit igång och kiosken är påfylld.

    Denna säsong kommer vi inför varje match via Supertext fråga vem som tar kiosken. Vi kommer notera på en lista vilka som har tagit kiosken. Så att det blir rättvist. (Om ingen anmäler sig frivilligt så delar vi ut uppdraget utifrån vår lista). Har man tid och möjlighet så är det väldigt uppskattat med hembakat. Mjölk till kaffet finns i kiosken. Kiosken finns i Idrottshuset 1B (Dialect). Skicka ett SMS till mig Ellen på 0732401900 så gör vi upp en tid när ni hämtar kiosken. Nu kör vi! 😊 I-P 2010/11 11 sep 2025 0kommentarer
  • Fredag 12/9

    På fredag tränar vi fys ute pga handbollscup i hallen. Vi är vid friidrottsbanan, 17.00-18.15. I-F 2011/12 10 sep 2025 0kommentarer
  • Ingen träning på söndag

    På söndag är det ingen träning då hallen är upptagen av handbollscup. I-F2018 (Navet) 10 sep 2025 0kommentarer
  • Träning torsdag

    I morgon ser väderleksprognosen lite illavarslande ut. Vi håller tummarna för träning, men vi får se hur pass regnigt det blir. Vatten klarar vi väl, men naturgräsplanerna gör det bara till en viss grad. Håll koll på Laget i morgon EM ifall det blir någon ändring. Vi har också flyttat träningen till 16.30 så att fler ska hinna efter skolan. F-P2010 Vit 10 sep 2025 0kommentarer
  • Försäljningsansvarig - ledigt uppdrag

    Hej! Jag avslutar härmed mitt uppdrag som försäljningsansvarig i laget. Jag har haft uppdraget i 2 år och nu är det dags för någon annan att ta över om vi fortfarande känner att uppdraget behövs. F-P2010 Vit 10 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter