• Ändrad avsparkstid ikväll mot Karlslunds IF

    God eftermiddag! Vi har precis fått information av Karlslunds IF att planerna på Rosta Gärde är ”blötsjuka” och behöver vila. Detta gör att matchen ikväll kommer flyttas till konstgräs på Karlslund Arena och spelas kl. 18:00 (Karlslund Arena ligger precis bredvid Rosta Gärde). Ny samlingstid: 17:15 Ny avsparkstid: 18:00 (Karlslund Arena, A-plan) Ni som är kallade samlas på samma ställe som berättats om tidigare. Entrén till klubbhuset vid Karlslund Arena. F-P2015 Svart 15 sep 2025 0kommentarer
  • Träningsmatch 27/9

    Hej Vi hör tjejerna att dem är sugna på att spela match, vi förstår det då det var längesedan. Därför har vi bjudit in Kumla nästa vecka på vår träningstid. Lördag 27/9 kl 10.00-11.00 Vi kör i matchtröjor, ta med svarta shorts, vita strumpor, vattenflaska, glasögon och klubba. Så spelar vi 1 timme och har kul tillsammans. Heja ÖSK! I-F 2017 15 sep 2025 4kommentarer
  • Träningen idag 15e september

    Som det ser ut just nu kör vi träningen på Ekängs IP som vanligt, återkommer vid förändringar. //Tränarstaben F-P2017 Svart 15 sep 2025 0kommentarer
  • Viktig info om försäljning

    Hejsan! Viktig säljinfo! Nu är det ca 2 veckor tills restaurangchansen ska betalas. Alla ska swisha in 900:-/spelare till lagets swishnr 1233457629 senast 25 september. Märk med RC+spelarens namn. Värdekoden börjar gälla först vid registrering samt att den gäller i alla städer. Man byter bara i appen till den stad man bor i eller besöker för tillfället. Under närmsta veckan kommer vi även börja ta upp beställning av parmesanost. Det delas ut formulär så fort de kommit. Dessa säljer vi bara under en kort period fram till 7oktober med leverans 15 oktober. Peppa gärna att din ungdom går en runda i kvarteret, lägg en lista på jobbet samt dela på era sociala medier. Osten är ingen nedre gräns på säljantal. Kör hårt! P2010 14 sep 2025 1kommentar
  • Smedby AIS Höstcup 5/10

    Söndagen den 5 oktober spelar vi Smedby AIS Höstcup på Pre Zero Arena, Norrköping. Vår första cup på 9 mot 9! Spelschema och gruppindelning är inte klart än men första matchen kommer att spelas 9.30 och sista 15 eller 15.30. VIKTIGT! Vi behöver nu veta om samtliga 12 spelare som anmält sig kommer att delta eller om någon fått förhinder. Hör i så fall av er snarast till någon av oss ledare . Vi behöver också hjälp med ytterligare en bil. Just nu är vi endast ledarbilar. Går ju även bra att dela på skjutsandet om någon kan köra dit på morgonen och en annan förälder kan hämta på eftermiddagen. Tid för avresa från Ekäng är ca 7 och tjejerna behöver bli hämtade i Norrköping ca 16. Skriv nedan eller hör av er till någon av oss ledare om ni kan hjälpa till med detta. Spelschemat ska vara på gång så mer detaljerad info om dagen kommer. F-F2013 14 sep 2025 5kommentarer
  • Visa fler nyheter