Smedby AIS Höstcup söndag 5/10
Samling kl 07:00 på Ekäng. Viktigt att komma i tid. Vi åker i fyra ledarbilar. Alla matcher spelas på Prezero Arena i Norrköping. Matchtiden är 1*25 min. Gruppspel 9.30 plan B Åby IF-ÖSK 10.30 plan B Hammarby A 2014-ÖSK 11.30 plan A2 ÖSK-IK Viljan Efter gruppspelet blir det B-slutspel eller A-slutspel med första match 13.30 eller 14. Alla lag är garanterade 5-6 matcher. Sista matchen spelas 15 eller 15.30. Åk i svart matchtröja, shorts, svarta strumpor, Ösk överdragskläder och sneakers/tofflor. Medtag vit matchtröja, vita strumpor, benskydd, fotbollsskor, målvaktshandskar för berörda, vattenflaska, hårsnoddar. Bra att ha med en jacka/regnjacka/väst att ha mellan matcherna. Vi hoppas på att möjlighet till dusch kommer finnas så ta också med handduk och ombyte att åka hem i. Medtag egen lunchmatsäck med tex pastasallad samt mellanmål så som tex smörgås, frukt, bars, festis. Kiosk med grill och sedvanligt utbud kommer finnas men vi önskar att tjejerna inte äter något godis under cupdagen. Mer info se länk: Cupinfo Heja Ösk!
F-F2013
21 sep 2025
0kommentarer
Slutspurt kakförsäljning
Imorgon är sista dagen att registrera sin kakförsäljning. För att undvika det extrajobb som Alexander och Anna fick göra förra året kommer eventuell försäljning som INTE ÄR REGISTRERAD SENAST IMORGON brinna inne. Vi respekterar det arbete våra föräldrar gör och kommer alltså inte göra några undantag då detta tar tid och energi från deras privata tid. I dagsläget har vi sex oregistrerade säljare så vet man med sig att man har sålt men ännu inte lagt in detta är det hög tid att göra det.
F-P2015 Vit
21 sep 2025
0kommentarer
Matlåda Vänerns Pärla
Hej! Jag har pratat med Alice mamma Lena som driver Sött och Salt ifall hon kan tänka sig att fixa matlådor till oss när vi lirar Vänerns Pärla och det kunde hon för en kostnad av 50kr per låda. Min fråga är då hur många som är intresserade av att köpa en låda eller om man fixar egen matsäck till cupen. Svara gärna i kommentarerna om ni vill köpa en låda så jag vet hur många jag ska beställa! Riktigt bra kämpat idag mot Karlskoga och vi tackar för att vi fick låna tjejerna i fredags!
I-F 2011/12
21 sep 2025
32kommentarer
Välkomna på föräldramöte!
Vi ses tisdagen 30 september kl 18.30-19.30 för att prata om arrangemang av poolspel, lagekonomi och eventuell försäljning, samt avslutning. Fabian som är verksamhetsutvecklare på ÖSK innebandy kommer också vara med för att kunna svara på frågor osv. Plats: ÖSKs klubbhus på Landbotorpsallén 58 (där vi hade sommaravslutning). Väl mött! //Gustav och Magnus
I-F2018 (Navet)
21 sep 2025
0kommentarer
Måndagens träning 22 sep är inställd
För extra vila och återhämtning efter en intensiv helg
F-P2012 Vit
21 sep 2025
1kommentar
Visa fler nyheter