• Information: Ny träningstid imorgon (tisdag 23 september)

    Imorgon har föreningen flyttat vår träningstid. Vi är inte på naturgräset och träningen startar inte 18:30. Träning kommer bedrivas kl. 16:00 på konstgräset på Ekängs IP istället. Kalendern är uppdaterad med aktuell information. Se till att ni ser över ert barns deltagande gällande den nya information om man tränar eller inte. Ps. Ni som spelar match i Nora idag, glöm inte bort att avanmäla er från träning så blir det lättare att planera träningspasset för ledare. F-P2015 Svart 22 sep 2025 0kommentarer
  • Newbody

    Hej! Det är många som har kommit igång med försäljning av Newbody och det är jättebra! Men det fattas fortfarande 6 spelare/föräldrar som inte registrerat ett säljkonto än. Så här kommer en påminnelse till er, för det är bra om alla registrerar ett säljkonto snarast så vi ser att alla är igång. Klicka på länken nedan: https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGHLKSK?ut=1_213 Alla har inte fått fysiska kataloger än men ni kan alltid sälja via webshopen. Kör hårt! :-) F-F2013 21 sep 2025 0kommentarer
  • Måndags matchen imorgon flyttas

    Syrianska har kontaktat oss under dagen angående seriematchen imorgon (måndag 22/9). Den kommer bli flyttad. Det är Syrianska som inte har tillgång till plan. De väntar på besked. Troligtvis kommer matchen spelas på Trängens IP på onsdag (24/9) istället. Tjejerna blev informerade om detta på dagens träning. Så fort dag och tid bestämts skickar vi ut kallelse. Som vanligt, håll koll här på laget. Bra kämpat i spöregnet idag! /Hälsningar tränarna F-F2011 21 sep 2025 1kommentar
  • Veckan som kommer

    Stort tack till alla killar i laget som ställt upp i helgen. Det gick så bra att vi redan nu vet att vi ska upprepa samma uppdrag och agera övningstrupp även helgen 22-23 november. Veckan som kommer ser lite annorlunda ut. Träningen måndag ställer vi in för lite återhämtning och vila. Tisdag träning som vanligt. Onsdag kör vi lagaktivitet. Viktigt för sammanhållningen. Kallelsen kommer att uppdateras med information om var. För de som vill går vi sen och kollar på ÖSK-matchen. Torsdag träning som vanligt. Lördag är det match. Kallelse kommer i veckan (siktar på onsdag) F-P2012 Vit 21 sep 2025 0kommentarer
  • Bollfior fredagkväll

    Damernas match i helgen där vi är bollfior är flyttad till fredagkväll 26/9 kl19 på Behrn Arena. Samling 18 för dessa tjejer: Ella, Lamar, Greta A, Maja, Vida, Nora, Daniah och Ida-Marie. Gör 👍 nedan så vi vet att infon nått er. Hör av er snarast om ni inte har möjlighet att delta. F-F2013 21 sep 2025 7kommentarer
  • Visa fler nyheter