• Kiosk lördag 27/9

    Hej, Hemmamatch på lördag och vi kör kiosk. Ni som har kiosken ansvarar för att det bryggs kaffe. Termos och kaffe kan hämtas i redskapsboden på en av träningarna. Kiosk lördag 27 september 12.30-14.30 Ledion 12.30-14.30 Erson F-P2015 Vit 22 sep 2025 8kommentarer
  • Mantorp cupen

    Hej, Lite info angående cupen i Mantorp. Cupen spelas på både konstgräs och naturgräs, spelformen är 7-manna och alla matcher spelas 1x25 min. Åk hemifrån i god tid så man är på plats till samlingen, behöver man skjuts kontakta någon ledare alternativ skriv i föräldrachatten. Plats: Klämmestorps IP, Västerlösavägen 3, 595 58 Mantorp. Lag 1 samling 09:00. Ledare: Erik och Fredde. Spelare: Hugo, Adam, Ibbe, Mohsen, Ayhan, Samuel, Sixten K-L, Jordan, Eddie, Senai. Matcher: 09:30 ÖSK-Mantorps FF, 11:00 ÖSK-IFK Norrköping, 12:30 ÖSK-Lindö FF, 14:00 ÖSK-Tallboda IF. Lag 2 samling 09:30. Ledare: Sebastian V och Halil. Spelare: Oliver, Amor, Aylan, Jones, Leo, Lion, Matteo, Emil Gluhac, Theo, Phille. Matcher: 10:00 ÖSK-Jönköping södra, 11:30 ÖSK-Katrineholms AIK, 13:00 ÖSK-Vadstena GIF, 14:30 ÖSK-Lindö FF. Kiosk och grill finns på plats så man kan handla något att äta om man inte tar med sig mat. Glöm inte vit matchtröja, fotbollsskor, benskydd, vattenflaska och kläder så man inte fryser i pauserna. Mvh Ledarna F-P2016 Vit 22 sep 2025 0kommentarer
  • Förtydligande gällande försäljning av Bingolotter

    Hej! Gällande vår försäljning av Bingolotter vill jag bara förtydliga att det bara är kalendern som ni behöver beställa nu i september! Bingolotterna kan ni beställa i slutet av oktober, jag återkommer när det är dags för det. Ni får gärna skicka era eventuella kalenderbeställningar till mig senast nu på torsdag, den 25/9. /Amande I-P2018 (Tybblel.) 22 sep 2025 0kommentarer
  • Tisdagsträningen flyttad

    Grönpepparparken är avstängd för träning och spel just nu. Vår träning imorgon/tisdag har blivit flyttad till Ekäng och konstgräsplanen. Ny tid för imorgon är kl 19:45-21:00. Vi hoppas att alla tjejer kan, även om tiden blir senare än vanligt. Vi ses på Ekäng =) /Hälsningar tränarna F-F2011 22 sep 2025 0kommentarer
  • Föräldramöte nu på torsdag 25/9 kl 18:15 Tullängen

    Hej När barnens träning börjar på torsdag 18:15 vill vi träffa er föräldrar 20min. Vi träffas i korridoren vid borden utanför hallen. Ungdomarna går och värmer upp med någon av oss ledare så det blir lugnt i korridoren. Tanken är att visa vilka poolspel vi har framför oss, åtaganden för oss som föräldrar, lagkassa, hur vi tar oss till olika poolspel. Kommer alla åt laget.se, får alla mail och sms. Samt förhållningsregler kring träningarna, övrigt mm. Mvh Johan, Ebba, Svea och Ester H-F 10-11 (Födda 2015/16) 22 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter