Försäljning av Newbody
Hej! Vi har nu startat upp en försäljning av Newbody Family-produkter som pågår från och med nu till den 24 oktober. Målet är att tjäna ihop 7 000 kr till lagkassan, vilket innebär en försäljning om ca 10 paket per spelare. Detta är dock verkligen inget krav, utan bara en målsättning och nånting att sträva mot. Alla sålda paket är bra :) Vi hoppas att denna försäljning tillsammans med försäljningen av Bingolotter ska innebära att vi når kravet om 10 000 kr i lagkassan. Utan pengar i lagkassan kommer pojkarna inte att ha möjlighet att t ex delta i några poolspel under säsongen, så nu får vi kämpa tillsammans! Kataloger kommer att delas ut, förhoppningsvis med start på söndag. Jag ber er redan nu att gå in och registrera er som säljare på följande länk: https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGIUWPI?ut=1_208 Som jag förstår det får en vårdnadshavare stå som säljare. När ni registrerat er kommer ni få tillgång till en webbshop samt en personlig länk som går att skicka ut till potentiella kunder via t ex SMS. Ni är välkomna att höra av er till mig på 070-455 42 02 om ni har frågor eller får problem med registreringen. Jag håller tummarna för att ni vill hjälpa till med uppbyggnaden av killarnas lagkassa genom att sälja produkterna. /Amanda
I-P2018 (Tybblel.)
23 sep 2025
0kommentarer
Fel kallelse
Hej. Jag skickade tyvärr fel i senaste kallelsen. Men nu är det borttaget och ändrat för matchen på söndag. Mvh Riad
F-P2013 Vit
23 sep 2025
0kommentarer
Välkomna till Bollkul
Hej alla barn och vuxna! Nu närmar vi oss vår första bollkulsträning. Vi ser fram emot att träffa er och röra på oss tillsammans. Vi har tillgång till att komma in i hallen 30 minuter före. Så var gärna i god tid för att hinna få ut barnets tröja med mer. Vi ses på lördag! Mvh Andreas och Martina
Tullängen Mini Lör 9:00-10:00
23 sep 2025
0kommentarer
Seriepremiär!
Äntligen dags för säsongens första seriematch. Premiär i DJ mot Lillån! Vill passa på att påminna lite om det som vi pratade om på spelarmöte och föräldramöte. Matchuttagning och förväntningar. Till varje match kommer alla vara välkomna att vara med/titta, alla kommer inte få spela alla matcher, men på hela säsongen är målsättningen att alla ska få spela ungefär lika mycket. Uttagning baseras delvis på träningsnärvaro och träningsdeltagande, det är därmed viktigt att man anger en anledning de gånger man inte kan närvara på en träning. Matcher kommer att spelas på 15 utespelare och 2 målvakter, varav 2 femmor som får lite mera matchtid. Torsdagsträningen innan match kommer matchtrupp presenteras för att kunna spela ihop sig inför helgen. //Ledarna
I-F 2010
23 sep 2025
0kommentarer
Nu kör vi! (Japp, redan i morgon)
Hej spelare och förldrar födda 2009-2012, Med något kort vasel drar vi ni gång med ambitionsträningar. Kommer att ske på onsdagar kl. 16:00-17:00 i Tybblelundshallen. Vad är det här då? Jo, ett extra innebandypass med fokus på spel och fart. Passen är till för de som vill träna. Givetvis ska vi ha roligt men kommer någon dit och flamsar bort tiden så är man inte välkommen tillbaka. Det kommer vi vara hårda på. I grunden hålls passen av mig Fabian Arvidsson, det första passet kommer jag även få assistans av Elton Berglund som spelar i vårt herrlag. Viktigt att svara på kallelsen för att vi ska kunna planera. Alla passen är helt gratis för våra medlemmar. Vet du att du inte kan/vill komma på passen och därför inte vill ha kallelser kan du mejla mig så tar jag bort dig. Det går såklart bra att ändra sig senare. Har du några funderingar är det bara att hojta till. Ses i morgon!
I-Ambitionsträningar 2009-2012
23 sep 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter