• Försäljningsaktivitet Pasta Point

    Hej Igår hade de flesta fått kataloger med sig för vår pastaförsäljning. Målet är satt att vi alla ska sälja för minst 550 kr i vinst. Man kan fördela försäljningen hur man vill med produkterna. Exemepl, så kan man sälja: 18 paket pasta rakt av eller 2 giftbox, 3 olivolja & 11 pasta eller 4 giftbox, 5 olivolja & 5 pasta Det viktigaste är att man kommer upp i 550 kr VINST. Försäljning pågår fram till 19 okt. Alla som säljer via katalog ansvarar för att själva lägga in beställningen via försäljningslänken. För att sälja via länk så ska man registrera sig här https://webbshop.pastapoint.se/-sk-p18-vit och kan då även följa hur mycket man sålt för. Betalning sker sedan senast 25 okt till lagkassan. Samla in betalningar via Swish och swisha sedan totalsumman till lagkassan 123 643 8428 (ÖSK Ungdom FP18V) Märk betalningen med: Pasta Point och ditt barns namn. Har ni inte gått med i WhatsApp-gruppen ännu så rekommenderar vi att ni gör det så snart som möjligt. Vid frågor eller funderingar kontakta någon av oss: Senajda (Aldins mamma) Gabriella (Olivers mamma) Emira (Emins mamma) F-P2018 Vit 25 sep 2025 4kommentarer
  • Påminnelse matchtröjor

    Påminner er om att snarast besvara mejlutskicket gällande eventuellt önskemål om nummer och storlek på matchtröjor F-F2015 25 sep 2025 6kommentarer
  • Påminnelse matchtröjor

    Påminner er om att snarast besvara mejlutskicket gällande eventuellt önskemål om nummer och storlek på matchtröjor F-F2016 25 sep 2025 10kommentarer
  • Viktigt meddelande till alla föräldrar!

    Vi måste få in ledare nu! Hej föräldrar i I-P2018, Säsongen har dragit igång även om den för många har krockat mycket med fotboll så här långt. Det är 19 spelare med i laget vilket är bra förutsättningar för att skapa något kul och meningsfullt för killarna. Fotbollssäsongen börjar gå mot sitt slut, i alla fall beträffande poolspel. Under sommaren slutade tyvärr barnen till de som var med som ledare förra säsongen. Det innebär att vi måste få in nya ledare som håller i träningarna. ÖSK bygger sin verksamhet på att föräldrar blir ledare och driver barnens lag. Givetvis med stöttning från kansliet. Nu på söndag är det träning, den kommer att ledas av Julia, som varit där innan, det är dock sista gången. Till veckan efter behöver helst 3-4 föräldrar anmäla sig som ledare för att träningen ska bli av. De som kan tänka sig att ställa upp som ledare meddelar mig, Fabian Arvidsson, antingen genom att skriva en kommentar under det här inlägget eller mejla mig på fabian.arvidsson@oskungdom.se senast onsdag nästa veckan (1 oktober). Då kan jag hjälpa er att planera första passet, ge er en tagg och svara på era frågor inför första träningen. Alltså från den 5 oktober behöver ni föräldrar leda träningarna. Utbildning och stöd får ni från oss. Se till att prata ihop er redan nu och på träningen på söndag. Har du några frågor eller funderingar får du gärna kontakta mig. Vilka är med som ledare? Ha en fortsatt fin dag! I-P2018 (Navet) 25 sep 2025 0kommentarer
  • Lagaktivitet

    Hej! Nu är det snart dags för en lagaktivitets kväll för grabbarna. Jag har bokat Jumpyard onsdag den 15/10 kl 17.00. Vi har två timmars hopptid och sedan får de äta pizza tillsammans, så räkna med att kvällen är slut ungefär 19.30. Aktiviteten betalas med lagkassan! Vi hoppas att så många som möjligt har möjlighet att närvara. Det kommer en kallelse inom kort. Vid specialkost/ allergier meddela mig antigen här eller på SMS: 070-5252068. Ha en fin dag! F-P2017 Vit 25 sep 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter