• Dags för försäljning av Bingolotter

    Hej! Nu är det dags att sälja Bingolottos julkalendrar och inom kort även lotter till uppsittarkväll och nyårslotter. Julkalendern kostar 100 kr, förtjänsten till laget är 50 kronor Enkellotter kostar 100 kr, förtjänst 35 kronor Dubbelotter kostar 200 kr, förtjänst 72 kronor Nyårslotter Nyårsafton 100 kr, förtjänst 35 kronor. Den här försäljningen går alltså till den GEMENSAMMA lagkassan, och inte till individuella spelarkassor. Bild för att kunna lägga ut i sociala media kommer. Minimiförsäljning kommer att vara minst 10 kalendrar/lotter. Det kommer också finns möjlighet till friköp, samma som förra året 350 kronor. Förra året sålde vi: 65 kalendrar 192 enkellotter 47 dubbellotter 22 nyårslotter till en vinst för laget på 14 124 kronor. Jag hoppas vi kan göra ännu bör i år! Jag kommer att hämta ut kalendrar under nästa vecka, meddela nedan hur många ni tror er kunna sälja så skickar jag med dem till träning under veckorna framöver. Lotterna kommer att finnas tillgängliga i november. Det kommer finnas möjlighet att lämna åter oöppnade kalendrar/lotter, jag återkommer med information om returer. Hälsningar Freja I-P 2012 25 sep 2025 28kommentarer
  • Information inför Kick on Cup - läs!

    Hej, Här kommer lite mer information inför Kick On Cup. Följande spelare är anmälda och åker: Benjamin, Carl, Edvin, Hugo, Theo, Mohamed, Elyas, Hamza, Jonte, Vilhelm, Pontus, Thanh, William, Sasha, Sixten och Loui. Ledare är: Erik Z, Erik A, Thomas. Avfärd: Vi samlas vid Ekäng för gemensam avfärd på lördag morgon den 4 oktober 07.30. Se till att vara i tid. Ät ordentlig frukost hemma. Ta med lite halvmatig mellis (smörgås, yoghurt, pannkakor, risifrutti eller liknande INTE bars) som vi ser till att äta i god tid innan första matchen spelas. Lämpligen kommer ni klädda i matchkläder då vi inte vet hur det ser ut med omklädningsrum. Vi åker direkt till första matchen. Boende: Hellidsskolan Matschema: Plats Rosenbergsskolan 4/10 12.30 lunch 4/10 20.30 middag 5/10 07.15 frukost 5/10 11.45 lunch Spelschema: Lördag gruppspel tre matcher, söndag kvalmatch plus slutspel A, B C, D. Vi spelar i grupp D. Matcherna spelas 20 min x 2. 4/10 11.00 ÖSK-IFK Mariestad. Plats: VR1 (vitt matchställ) Här emellan tar vi oss till boendet och checkar in/äter lunch. 4/10 14.20 Assyriska IK – ÖSK. Plats: LA2 (svart matchställ) 4/10 17.40 Stenkullen GoIK-ÖSK. Plats LA2 (vitt matchställ) Söndag slutspel/kvalmatch. Tider beror på placering i gruppspelet. Packlista ser ni här nedan: Sovutrustning • Luftmadrass/uppblåsbar säng (max 90 cm bred). • Sovsäck, eller täcke + kudde. Ta ett täcke som rimligen får plats i bilen, ie inte det största, eller mest fluffiga. Vi sitter fem i varje bil så det är mycket som ska in. • Lakan och örngott (om täcke och kudde) • Kläder att sova i. Kan vara kallt. Kläder • Matchställ, svart och vitt. Komplett med vita och svarta strumpor, shorts mm. • Övriga ÖSK kläder såsom jacka, tröja, långbyxor mm. • Vantar och mössa att spela i, tänk på att det kan vara kallt. • Underställ till match • Extra strumpor och underkläder • Tjocktröja eller hoodie. • Regnjacka eller vindjacka • Inomhuskläder till kvällen (t.ex. mjukisbyxor) • Gympaskor + fotbollsskor • Tofflor eller inneskor om man vill Hygienartiklar • Handduk • Tandborste och tandkräm • Deodorant • Schampo och tvål Övrigt • Vattenflaska x 2 • Laddare till mobil • Något att sysselsätta sig med på kvällen (kortspel eller liknande) • Öronproppar (om man är känslig för ljud) Godis/snacks/läsk Angående godis och snacks så har vi bestämt att detta INTE får tas med av spelare. Ni klarar en kväll utan. Det spårar lätt och blir för stora mängder. Det här behöver ni spelare respektera och ni föräldrar prata om innan ni packar. Eventuellt snacks köps in och beslutas/delas ut av ledarna på plats i så fall. Mobil: Mobil får man naturligtvis ha med sig, men även här är det med viss begränsning som bestäms av ledarna på plats. Följs inte det som bestäms så kommer vi att samla in mobilerna. Vi är inte i Tidaholm för att få möjlighet till obegränsad skärmtid. + Gott humör! F-P2012 Vit 25 sep 2025 4kommentarer
  • Ändrad plats på träningen imorgon Fredag!

    Då vi fortfarande inte får tillgång till GPP har vi flyttat träningen till ekäng imorgon Fredag 26/9. Tid: 16.00-17.30 Plats: Ekäng Ses då! F-F2011 25 sep 2025 0kommentarer
  • Träning på Ekäng torsdag 16.00

    Dagens träning flyttas till Ekäng. Samma tid, 16.00. F-P2010 Vit 25 sep 2025 0kommentarer
  • Parkeringsautomaterna är igång i Tybblelund!

    Hej! På lördagmorgnar när vi har träning, tänk då på att lägga in parkeringen i appen även om det kostar 0 kr, för de går runt och lappar alla bilar som inte har fyllt i tiden i appen. Det är tydligen gratis i ett par timmar, men för att de ska ha koll på vilka som har stått där behöver alla registrera parkeringen. Många bilar har tydligen fått böter och det vill man ju undvika. Kallelse till föräldramöte har skickats ut, det är inte förrän nästa helg sen. Ses på lördag! I-P/F 2015/16 (Tybblelund) 25 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter