Select cup
Hej, nu finns spelachemat ute för select cup och det går att googla på select cup 2025, spelschema p2017(ÖSK Ungdom är våra lag). Så vill man vara med i select cup är det lördag eftermiddag man får ställa in sig på. Vid frågor och funderingar, tveka inte att höra av er! Med vänlig hälsning, Tränarstaben.
F-P2017 Svart
28 sep 2025
3kommentarer
Vi säljer bingolotter
Hej, Det har blivit tid för försäljning av julkalendrar och bingolotter inför jul- och nyår. Julkalendrar kan vi börja sälja redan från måndag den 29/9 och bingolotter kan vi sälja från 10/11. Tips är att redan nu börja ta upp beställningar, tills dess att vi delar ut lotterna! Det är krav att varje spelare ska sälja minst 5 bingolotter. Tänk på att vi tidigare år har sålt 10 lotter var, så nu hoppas vi på att alla försöker sälja så många man bara kan för att få in pengar till lagkassan. Vi har valt att inte ha något försäljningskrav på julkalendrarna. Däremot är det bäst förtjänst på kalendrar så sälj gärna detta! Kommentera nyheten Vill ni sälja julkalendrar så kommentera snarast hur många ni önskar, så hämtar jag ut. Gällande Bingolotter så kommentera senast den 9/10 hur många lotter ni vill ha totalt, samt vilka lotter (enkellott, dubbellott, enkellott till nyårsafton). Väljer man att endast sälja 5 enkellotter, behöver man inte kommentera. /Hälsningar försäljningsansvariga Cathrine och Lottie
F-F2011
28 sep 2025
43kommentarer
Obligatoriskt arbete Select
Hej, Vårt jobbuppdrag i samband med Select är att bemanna kiosk och grill på Ekäng IP lördag den 4 oktober. Vi ska bemanna kiosken mellan kl. 07.00 -19.00 och grillen kl. 10.00 -16.00. Arbetet på plats leds av ÖSK-personal så vi behöver enbart vara på plats på tilldelade tider. Om ni inte kan ta det pass ni tilldelats så byt med varandra eller om ni behöver, se till att någon vän/släkting bemannar passet. Bekräfta att ni tar tilldelat pass eller meddela vem ni eventuell byter med i lagets sms-grupp så att vi har en komplett lista med vilka som bemannar vilket pass och kan ge det till ansvariga på plats. Vi har placerat en extra person på passen när tjejerna spelar flest matcher så att ni kan turas om att gå ifrån för att hinna se när tjejerna spelar, men minst två personer måste vara i kiosk/grill över tid. Kiosk 07.00-10.00 MInoe & Leah 10.00-13.00 Belle & Olivia A & Lovis 13.00-16.00 Felicia & Emilie 16.00-19.00 Ebba/Klara & Christelle Grill 10.00-13.00 Hailey & Elvira & Dilara 13.00-16.00 Ajla & Elina
F-F2017/18
28 sep 2025
11kommentarer
Nya träningstider
Hej, under vecka 40-41 så kommer vi träna tisdagar och torsdagar 18.30-19.45. Dessa tider är tillfälliga för att man väntar in att nya konstrgräset ska bli klart och då kommer vi få de fasta höst/vinter tiderna. Med vänliga hälsningar Ledarna
F-P2016 Svart
27 sep 2025
0kommentarer
Träning på GPP imorn/söndag
Nu ska planen på Grönpepparparken vara spelbar igen. Träning imorn som vanligt alltså. Ses på GPP! /Hälsningar tränarna
F-F2011
27 sep 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter