• Träningstider v 40 och v 41

    De kommande två veckorna har vi fått tillfälliga träningstider för att det ska gå att få ihop träningstider för alla lag när gräsplanerna inte går att använda lika mycket längre. Vi tränar 17.05 (plantid 17.15)-18.30 på Grönpepparparken. Därefter gäller vintertiderna och de har vi inte fått ännu. F-P2010 Vit 28 sep 2025 0kommentarer
  • Bra jobbat!

    Vilken söndag! Stort tack till alla killar och föräldrar för ett fartfyllt och underhållande poolspel. Många matcher blev det och vi slutar aldrig förvånas över killarnas inställning och vilja att spela fotboll. Idag fick vi se en fin mix av tuffa närkamper, olika passningskombinationer, snygga brytningar och många mål. Vi ska inte heller glömma att nämna killarnas förmåga att heja på varandra. Ni ska vara stolta över era killar- det är vi! 💪💫 Nu tar vi nya tag och kliver troligtvis in och kickar igång inomhussäsongen redan nästa helg (kan ev bli en vecka till ute, det visar sig i början av veckan). Vi återkommer med kallelse till nästa veckas träning när träningstid och plats är bekräftad. Med största sannolikhet kommer inomhusträningen bli på söndagar med start kl 13 eller senare. Det kommer alltså gå utmärkt att kombinera våra träningar med hockey och/eller innebandy för er som har killar som vill utföra fler sporter. Ge alla killarna en stor välförtjänt kram från oss ledare- vi är otroligt stolta över lagets prestation idag. Mvh ledarna 💕 F-P2019 Vit 28 sep 2025 5kommentarer
  • Bingolotter & adventskalendrar 2025

    Redan nu är det dags att fråga runt bland grannar, bekanta och släktingar angående bingolotter och adventskalendrar. Ta upp beställningar och skriv i kommentarsfältet vad ni avser sälja. Meddela senast den 14 november, därefter sammanställer vi för hela laget, hämtar ut i klubbhuset och delar ut till tjejerna i samband med träningar i slutet av november. Kommentera genom att skriv spelarens för- och efternamn, sort, antal lotter och kalendrar. Det som finns att sälja är: - Adventskalender 100kr - Uppesittarkvällen enkellott/dubbellott: 100kr/200kr - Nyårsafton enkellott 100 kr Att sälja enkellotter till Uppesittarkvällen är en försäljningsaktivitet där alla lag, födda 2018 eller som är äldre deltar. Målet och ambitionen är att man säljer 2-3 lotter (och gärna fler) per spelare. Förra året sålde vi/föreningen nästan 20 000 enkellotter och föreningen delade ut 800 000 (!) kronor till lagkassorna. Länk till "Beställningsupptagning" om man vill skriva ut och lägga på sin arbetsplats eller liknande. Via sociala media kan man använda "kalendrar bild" till sin försäljning. Lycka till! I-F 2011/12 28 sep 2025 47kommentarer
  • Rutin kring återbud

    Hej! Vi har haft flertalet tillfällen nu på senaste tiden då några spelare inte har dykt upp och inte heller hört av sig med återbud. Vid poolspelet i både Frövi och Hallsberg saknade vi spelare och fick inget meddelande om att man inte kunde komma. Inte heller någon förklaring av förälder på nästkommande träning. I fredags hade vi Lineup och några som tackat ja dök inte upp. Vi ledare gör det detta ideellt och ägnar mer tid till att planera för det här laget än vad man kanske förstår. Vi blir väldigt besvikna när såna här saker sker och vill poängtera att ni MÅSTE höra av er till någon av oss ledare så tidigt som möjligt när ni vet att ni inte kan komma till aktiviteterna. Om det fortsätter så blir vi tvungna att låta er stå över nästkommande aktivitet. Mvh ledarna F-P2018 Svart 28 sep 2025 1kommentar
  • Veckans träningar - info!

    Hej på er, Till att börja med vill vi berätta att vi har fått tillskott till ledarstaben - Varmt välkommen Linnea! Linnea pluggar till lärare och har sedan 8 års ålder spelat innebandy själv. De senaste åren har hon bland annat coachat pojkar födda 2012 och lirat lite själv också. Vi är superglada över att du vill hänga med oss Linnea och vi ser fram emot att få lära känna dig och få ta del av dina erfarenheter och kompetenser kring innebandyn. Varmt välkommen. Denna vecka blir det lite ändringar i träningar, då vi kommer att spela träningsmatch mot ÖSK I-F10 på torsdag. Nedan är vad som gäller: - Tisdag: Vanlig träning - Onsdag: Vanlig träning - Torsdag: Träningsmatch på ÖSK I-F10s träningstid - Fredag: Träningen ställs in (ingen träning) Ha en fortsatt fin söndag och så ses vi i veckan igen! / Ledarna I-P 2012 28 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter