• Schema inför helgen

    Då har vi fått ihop bemanning för nästan alla pass. Det är bara pass 11 som det saknas till. Så ni som inte har anmält er har fortfarande chansen att hjälpa till, eller om någon känner för att ta ett pass till? (Om vi inte får ihop till detta pass så kommer vi behöva kontakta de som inte har anmält sig, då vi strävar efter en så jämn fördelning som möjligt bland föräldrarna) Ni som fått era pass, dubbelkolla så att det stämmer. Sekretariat fredag, 16:00-22:30 (2 personer/ pass) Pass 1. 16:00-19:30 Jonas Ros Källmén & Karin Neander (inklusive ”Uppstart” -Linnéa och Maja hjälper till.) Pass 2. 19:30-22:30 Elin Ivarsson 2 pers   Sekretariat lördag, 7:00-22:30 (2 personer/pass) Pass 3. 8:00 - 11:00 Marie Malmström, Stefan Nordmark  (inklusive ombygge av planen 8:00 - Linnéa och Maja hjälper till) Pass 4. 11:00 - 14:00  Andreas Astlind, Martin Fredell Pass 5. 14:00 - 17:00 Seissi Mekki, Feng Shi Pass 6. 17:00 - 20:00 Ulrika Hallonqvist, Linneá Wennerström (inklusive ombygge av planen- Linnéa och Maja hjälper till) Pass 7. 20:00 - 22:30 Frida Flygare, Ulrika Hallonqvist Sekretariat söndag 7:00-20:00 (2 personer/pass) Pass 8. 7:15 -10:30 Gustaf Jonsson, Per Marcusson Pass 9. 10:30 – 13:30 Tobias Landström, Thomas Wrenninge Pass 10. 13:30 - 16:30 Johanna Hulldin, Jimmy Enander Pass 11. 16:30 – 19:30 Johan Ståhlgren, EJ Bemannad (Eventuellt vara behjälpliga vid prisutdelning) Slutstäd söndag 8 personer Pass 12. 18:00- Erik Källén, Ellen Malm, Jens Forneng, Fredrik Hellmark, Louise Rönnqvist, Karolina Forsberg, Lars Buskqvist, Christoffer Bertilsson I-P 2015 för 19 dagar sedan 16kommentarer
  • Örebrocupen

    Örebrocupen 2024 - Navets bollhall, I-P2015 12/4-14/4 Vi har fått uppdrag i Navets bollhall under hela Örebrocupen. Uppstart, Sekretariat och slutstäd. En liten påminnelse om att det är viktigt att vara med och hjälpa till på dessa uppdrag. Det resulterar i att ÖSK Ungdom kan ha tillgång till bl.a. hallar, klubblokal och att bedriva verksamheten för våra barn -till en rimlig terminskostnad. När man ska sitta sekretariatet är det viktigt att komma i tid så att man hinner stämma av med de som ska bytas av. Kom ca 15 min innan! Vi väljer att sätta 2 pers/ pass så att alla kan känna sig trygga med att sitta i sekretariatet. Därför går det åt ganska många föräldrar till detta. De uppdrag vi fått, har vi delat upp i olika pass. Skriv i kommentarerna nedan vilket/vilka pass som du/ni kan hjälpa till med: (Läs mer om vad uppdragen innebär längre ner) Sekretariat FREDAG, 16:00-22:30 (2 personer/ pass) Pass 1. 16:00-19:30 (inklusive ”Uppstart” -Linnéa och Maja hjälper till.) Pass 2. 19:30-22:30 (plocka iordning så det ser rent och fint ut till lördag morgon) (På fredagen har Jonas Källmén, Karolina Forsberg, Karin Neander, Peter Turkalj sagt till i förväg att de endast kan på fredagen. Eftersom det är få pass då, så de har förtur på dessa) Sekretariat LÖRDAG, 7:00-22:30 (2 personer/pass) Pass 3. 8:00 - 11:00 (inklusive ombygge av planen 8:00 - Linnéa och Maja hjälper till) Pass 4. 11:00 - 14:00 Pass 5. 14:00 - 17:00 Pass 6. 17:00 - 20:00 (inklusive ombygge av planen 18:00– Linnéa och Maja hjälper till) Pass 7. 20:00 - 22:30 (plocka iordning så det ser rent och fint ut till söndag morgon) Sekretariat SÖNDAG, 7:00-20:00 (2 personer/pass) Pass 8. 7:00-10:30 Pass 9. 10:30 – 13:30 Pass 10. 13:30 - 16:30 Pass 11. 16:30 – 19:30 (Eventuellt vara behjälpliga vid prisutdelning) Slutstäd SÖNDAG 8 personer Pass 12. 18:00- Beskrivning av våra uppdrag... Uppstart – Sargbygge, installera matchklockan, eventuellt dra upp linjer och att se till att första matchen kan börja i tid. Samling på Navet 16:00. Sekretariat - Koll på matchtid och notera resultat. Ca 3h pass. Passbyten kan komma att vara mitt i vissa matcher, se till att komma 15 min innan ditt pass så du hinner lära dig tex matchklockan och övrig information. Ombygge plan , de som sitter i sekretariatet (8:00-8:20 )– Bygga planen mindre, till spel 4 mot 4, 30x15m Ombygge plan, de som sitter i sekretariatet (18:00-18:15) – Bygga planen fullstor Slutstädning 8 pers – Stäm av med hallchef inför. Städ av toaletter, sopa, skura golv osv. Kiosk och filmning av cupen kommer utföras av annat ÖSK lag Gå gärna in på Örebrocupen Innebandy (cups.nu) Där kan man läsa mer om spelprogram, turnerings och tävlings -information. ”Karta” sedan leta upp Navet, för att se spelprogrammet. I-P 2015 3 apr 39kommentarer
  • Träning påskveckan.

    Vi kör som vanligt nu på onsdag 27/3. Påskdagen söndagen 31/3 är träningen inställd. Glad påsk önskar Tränarna I-P 2015 24 mar 0kommentarer
  • Visa fler nyheter